vineri, 14 noiembrie 2014

mi-e basila de baseala

am auzit in ultimul timp la teme basiste ca imi vine sa vomit. smecherie, vrajeala, sminteala, dementa, prostie. la pachet. la pachet cu niste handicapati civici. cica-s tineri. nu-i o calitate. nici un defect. defecti sint ei. au crescut in superficialitate, nimic vietuiesc. nu poti sa le demonstrezi nimic. n-ai cu cine.
iar mitinguri. pentru votul liber din diaspora. pe bune? liber? cine nu-i lasa? sa ia avionul si sa vina sa voteze. tiriac asa a facut. asa sint capitalistii. cumva astia din tara au devenit cetateni de mina a doua? baseala asta imi aminteste de sclavii din america intorsi in liberia. nu stiti despre ce e vorba? de asta sinteti basisti prosti.
pretul benzinei in 2014. 7 eurocenti mai mult. intre 2009-2011, exact anii lui basescu-boc, pretul benzinei a crescut cu 84%. n-am vazut tineri in strada. nu-si descoperisera vocatia. basismul nu le atacase placinta din curul testei.
puterea totala. basescu-boc nu erau in aceeasi barca. nu aveau totul? tinerii si prostii mai putin tineri n-au tinere de minte? invirteala de judecata. 
coruptia din psd. asta la oha, clar pe linie de justitie independenta. basescu, videanu, berceanu, udrea, falca, iohannis, anastase, zei ai mani pulite. mai mult pulite in sufletul lor de jeguri.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu