luni, 11 iunie 2012

sint mai radical...

nu mai suport ca orice nimeni sa imi dea lectii, atita timp cit n-a citit decit versoul buletinului.
am avut doua "fetisuri" in legatura cu alegerile locale. unu cu livache, altul cu solomon. nu ala cu intelepciunea cit pentru doua biblii. ci ala, cu metal la mina si cu pat la zdup. daca ar fi candidat un cacat impotriva lui, as fi votat cacatul. pe de alta parte ramin la ideea ca javrele basiste trebuie exterminate politic. si dupa ce au pierdut au acelasi tupeu, atunci sa primeasca pe masura tupeului. cu livache treaba sta cam asa: in sfirsit am dreptate dupa 7 ani, perioada in care sustineam ca taranusul asta fura cit carol al doilea la patrat. prostii imi spuneau ca face ceva (cacofonie asumata). facea, dar pe tone de bani. e ca si cum v-as da o piine pe un miliard de miliarde de euro. ce, nu vreti piinea?
alte precizari: daca eram bucurestean, votam cu irinel...fara glume. sint mai sensibil la problema sociala, poate de asta.
e unu cu numele precum scutecele schimbate de udrea: nicusor dan, un penibil basist care a insirat in programul lui sloganul "e bine cind e bine". n-am inteles cum talibanul asta e independent, cind m-au agresat echipele lui de viermi la fiecare colt de strada. de unde banii pentru aceste tiritoare?
nea oprescu vine cu promisiuni de dreapta, deci zero pentru mine.
mai e treaba cu boc. nu degeaba consider ardealul un rahat de zona, niste neni calcati in picioare 8-9 secole (record mondial in materie de istorie globala), dar cu orgoliul ca sint un cacat. miticii va pisa in gura! acum si mereu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu