luni, 3 mai 2010

am aflat unde este localizat sufletul!

pentru cei mai plictisitori oameni din lume, sufletul inca reprezinta un concept, o realitate, o categorie, o disciplina existentiala, referentiala, un subiect, chiar obiect care angreneaza cele mai stupide discutii posibile.
cind ai 15-18 ani sa te tot intrebi, sa tot cauti sa gasesti rezolvari tematice, insa dupa aceasta virsta e deja penibil sa marsezi pe ideea existentei sufletului. asta daca nu esti bigot.
si, pentru a rezolva definitiv problema localizarii sufletului, dau si solutia: sufletul e localizat in case, in contracte de vinzari, in mincare, in proiecte, in competitii sportive, in prezentari de moda, in inventii, in gratare etc.
de cite ori nu ati auzit formularile: am pus atita SUFLET in constructia acestei case, nici nu stiti cit SUFLET am pus in aceasta mincare, mi-am dat tot SUFLETUL pentru acest meci de fotbal (aici e chiar un transfer total al sufletului contra unui rezultat!).
asa ca, voi dogmatici, nu mai incercati sa ne duceti spre alte directii de interpretare, sufletul nu e la purtator, ci in actiunile acestuia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu