miercuri, 25 noiembrie 2009

sint ciine cu porcu', recte cu baselu

da taticu', sint ciine. cu un porc. adica cu baselu. e furios, muribund. ca toti pedeleii. ultima suflare. citeva guri de aer prezidential (nu stiu cine l-a votat pe asta!), citeva hahaieli, citeva acuze. moare urit. ca orice sarlatan. e disperat, simte cutitul. electoral, bine'nteles. pedeleii latra, inveninati de ura. se vor otravi cu ea. daca ar fi sa-i ascult as intelege un singur lucru: ca marii maestri, arhitectii raului sint hrebenciuc, vintu si voiculescu. comandant suprem: ion iliescu. de cealalta parte, inevitabil binele, adica ei, aparatnicii, pedeleii, lacheii universali. lupta finala, batalia secolului, armele sint pregatite, codrul vuieste, urnele asteapta, binele face un pas cit un patrat, raul sah la morala, binele mai nebun ca niciodata declara razboi haosului si regelui lui, rocada in jumatatea raului, armate fiti pregatite, la ataaaaaaaaaaaaaaac si poate sah mat!
si apoi interveni povestitorul: da taticu', sint ciine, vreau sa scap de baselu, sa ma lase, sa nu mai vad udre, curve tupeiste, blagi, ridzi, anastase (sau anstasi), ebe (plebe) de 15000 de euro poseta, macoveie, boci (presul absolut), pogi (pocinoguri), negoiti!
poate ca am dreptul sa scap de gunoiul asta, sper asta de 15 ani. l-am urit dintotdeauna. nu mi-a placut niciodata. l-am urit inmiit din 2004. am fost uluit ca jegul asta a ajuns presedintele rominiei. rominiei lui. dar cam atit de la autor...
...pulbere, sulf (nu sulfina), cutite doctrinare, gloante ideologice si un cap. un cap de porc. al lui baselu. nu cu onoarea lui decebal. nu pentru cauza lui ioan botezatorul. un cap gol, dintotdeauna gol, dintotdeauna plin de vrajeala.
din nou vocea autorului: acum stiu de ce nu mi-a placut baselu! ca ii prostea pe prosti si prostii chiar il credeau. si eu turbam sa vad cum prostii sint prostiti. liniste, retragerea autorului, actul final...
multa liniste...ecoul: uitat e baselu...in ghena...hena...aaaaaaaaaaaaaaaaaa...atit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu