miercuri, 25 noiembrie 2009

fara nimic

sint satul de tot, de toate, de fanatici, de moralisti, de elitisti, de idei, de reprezentari, de tupeu si iar tupeu. vad o singura rezolvare a ecuatiei mele: radicalizarea. ce-mi ofera, ce nu-mi ofera nu e in pretentia nimanui. sint satul, sint satul. si sint si vreau si voi fi radical in modul meu de a ma raporta la viata, la tot, la toate. un singur eveniment lucreaza in defavoarea oricarei idei, oricarei expuneri existentiale: moartea. mortii nu i te poti opune. restul e vrajeala, pacaleala si pentru prosti doar optimism. urasc prostii, urasc tupeistii, nu mai pot cu ei, nu-i mai vreau. simplu: vreau sa nu mai fie, fizic, moral, in orice forma. nu-i mai vreau. nu, deloc. nici ei pe mine. fie, si eu sa dispar, dar si ei. ce creatie e aia care nu-si vrea desavirsirea?
optimistii sint cei mai imbecili paduchi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu