marți, 24 noiembrie 2009

acum știu de ce îl votez pe geoana!

acum știu de ce îl votez pe geoana!
am aflat de la îmblînzitorul de sticle băse-walker că în spatele lui geoană stau iliescu, vanghele (că nu poate să pronunțe vanghelie), hrebenciuc, voiculescu, vîntu şi alţi "moguli". plecînd de la această ipoteză nu-mi voi propune a o demonstra, ci a-i găsi beneficiile. beneficii pe care de altfel le-am şi găsit: voi merge la vot în turul doi.
şi voi vota, şi voi pune ştampila pe geoana pentru că: votîndu-l pe geoana voi da votul lui iliescu (o compensaţie pentru faptul că, din motive de lene, nu l-am votat cînd acest lucru chiar conta); votîndu-l pe geoană voi da votul lui vanghelie (sînt sătul de intelectualii de doi bani gata oricînd să lingă orice os aruncat din bucătăria băsesciană, dîndu-şi ochii peste cap la reprezentativitatea populară); votîndu-l pe geoana voi da votul "mogulilor", "moguli" care, prin gestul de a duce o campanie împotriva nulităţii băsescu, îmi procură o satisfacţie uriaşă.
şi chiar vreau ca votîndu-l pe geoană să-l votez pe iliescu (pînă la urmă singurul politician din romînia). şi dacă mai sînt proşti care să-mi amintească de mineriade, de revoluţii, de regi respinşi, de crimele lui iliescu spun doar atît: 1) dovediţi-le (asta pentru voi); 2) mă doare în cur de ele.
la vot, la vot tra-la-la-la-la!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu