luni, 16 iulie 2012

mi-e scirba!

luati-o pe toata! e a voastra! mi-am facut iluzia ca ar putea fi si a mea. imi mintea mea nu incape istoria voastra impanata cu daci, stefani si mihai creati din condei. n-am valente de apartenenta. daca le am, le am asa cum vreau eu. adica in raport de demnitate. ori nimic, ori un stat puternic. acum sint mai aproape de nimic. nu stiu cine e germania, nu stiu cine e ue, cine sint sua sau alte tari. eu stiu si cred in pozitii de egalitate. am un orgoliu cit pentru zece romanii. romanii demne, nu cirpe. din pacate, nu eu decid. o tara de lachei. nimic nu s-a schimbat de sute de ani. a imbatrinit timpul, dar metehnele locuitorilor acestei tari, deloc. intr-o istorie corecta, demnitatea rominilor n-ar incapea pe o pagina. si aia plina de erate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu