sâmbătă, 18 decembrie 2010

nu mai pot cu ei!

mi se pare mie sau sintem in anul 2010 cu prag de 2011? pai da-o-n mama ma-sii de treaba, daca tot felul de cacati pansati inca ne mai tin in joc de glezna cu lupta anticomunista, atunci am ramas niste imbecili! il stiti pe medicorul ala (mi-e rusine mie de prestatia lui din filme) caramitru, baiatul ala care e mai agramat decit un manelist si care, culmea, a fost si ministrul culturii (asta nu mai mira pe nimeni), asa, nenea asta ne spune si acum despre mizeria comunismului, si tot toaca si tot toaca...eu zic asa, bai nene, de ce nu ti-ai aratat atunci vivisectia ideologica, de ce nu ti-ai dat demisia, de ce n-ai renuntat la banii primiti de la un astfel de stat? las-o-n suflet de napirca, cit crezi ca mai traim din falii de rominii? cit credeti ca ne mai turnati povesti personale in sloganul unei tari care ar fi trebuit deja sa aiba un drum. de parca ma intereseaza istoria personala a citorva vesnici cascade urlatoare, dar fara debit de apa! am vazut proba voastra in 1996-2000, acum e tura a doua de examen de transbordare in lumi inchipuite, vetuste, si, daca mai apuc (sau cine o mai apuca) anul 2050, cred ca incompetentii de atunci tot despre mostenirea comunismului ne vor vorbi ca leimotiv al insuccesului lor.
ii astept pe disidentii plesu, patapievici, mihaies, hurezeanu sa suferim impreuna nu stiu ce angoase, dar musai ale lor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu