duminică, 25 martie 2012

stiati ca augusto pinochet a fost presedintele argentinei?

am verificat data. nu mi s-a confirmat ca ar fi 1 aprilie. care e motivul indoielii? nimic mai simplu. azi, uitindu-ma la postul de stiri digi 24, am aflat ca pinochet a fost presedintele argentinei. in primul moment am crezut ca n-am inteles, ca n-am auzit bine, insa prezentatorii insistau cu argentina. ce-or zice aia din chile?
imediat am declansat o mica ancheta, aflind ca intr-adevar mitingul a avut loc in buenos aires, dar nu pentru comemorarea victimelor  lui pinochet, ci pentru comemorarea victimelor "razboiului murdar".
stirea o gasiti aici: http://www.digi24.ro/stire/Mars-la-Buenos-Aires-in-memoria-victimelor-din-Razboiul~4957
deci i-a durut in cur ca bat cimpii. nu-i asa ca e misto sa iei bani pentru orice?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu